Logo

Jak na reklamci zeleniny?

Co dělat když Vám přišla nejedlá zelenina?

Vzhledem ke způsobu hospodaření bez použití chemických hnojiv a postřiků je možné, že zelenina není vždy úplně vzhledná, bez červíků apod. Zde váz žádáme, v rámci možností, o shovívavost a porozumění .

Pokud se však stane, že zelenina je výrazně nekvalitní, neschopná konzumace, platí pravidlo výměny zeleniny v příštím závozu za jinou popř. sleva z následné objednávky.

Napište prosím na farmazatec@seznam.cz reklamační Email, kde uvedete poškození a vyberte si 2 možnosti nápravy.

1. Výměnu za jinou kvalitní  do příštího závozu

2. Vrácení peněz na vaše  odběrném místě,v hodnotě té dané zeleniny.

Např. bedýnka stála 350Kč, obsahovala 10 drůhů a ředkvičky byly červivé, je možné vrátit cca 35Kč.

Nezapoměnte uvést svoje jméno, email, telefon a adresu.

    

Copyright © 2011 - 2018   www.profarmare.cz   |   Všechna práva vyhrazena.